Numer sprawy nadany przez zamawiającego: WB.2222-4/07 ZP-300
Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa
Faks: (022) 45 87 700
Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane X publikacja obowiązkowa X
Dostawy ¤ publikacja nieobowiązkowa ¤
Usługi ¤
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: WÓJT GMINY BARGŁÓW KOŚCIELNY
Adres pocztowy:16-320 Bargłów Kościelny ul. Augustowska 47
Miejscowość:
BARGŁÓW KOŚCIELNY
Kod pocztowy:
16-320
Województwo:
PODLASKIE
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
GRZEGORZ KASJANOWICZ
Tel.: 0876424011
E-mail:barglow@barglow.dt.pl
Fax:
0876424562
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres zamawiającego (URL):
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów
Inny: proszę wypełnić załącznik A.I
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Inny: proszę wypełnić załącznik A.II
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:
Inny: proszę wypełnić załącznik A.III
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna
Administracja rządowa terenowa
Administracja samorządowa
Podmiot prawa publicznego
Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub
trybunał
Państwowa szkoła wyższa
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Inny (proszę określić):
Ogólne usługi publiczne
Obrona
Porządek i bezpieczeństwo publiczne
Środowisko
Sprawy gospodarcze i finansowe
Zdrowie
Budownictwo i obiekty komunalne
Ochrona socjalna
Rekreacja, kultura i religia
Edukacja
Inne (proszę określić):
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Zagospodarowanie centrum Bargłowa Kościelnego
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)
(a) Roboty budowlane
(b) Dostawy
(c) Usługi
Wykonanie
Zaprojektowanie i wykonanie
Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego
Kupno
Dzierżawa
Najem
Leasing
Inne
Kategoria usług: nr
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych
Główne miejsce realizacji dostawy
Główne miejsce świadczenia usług
GMINA BARGŁÓW KOŚCIELNY
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Zawarcia umowy ramowej
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami
Maksymalna liczba wykonawców planowanej umowy ramowej
Umowa ramowa z jednym wykonawcą
Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: lub miesiącach:
Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):
Wartość bez VAT: Waluta
lub zakres: między a Waluta:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot
45.21.33.12-3
- -
Dodatkowe przedmioty
...-
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany Wymagany
Okres w miesiącach: 3 lub dniach: 90
lub data rozpoczęcia 01.01.2007 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 30.09.2007 (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)
Liczba wykonawców
lub minimalna liczba / maksymalna liczba
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))
Najniższa cena
lub
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
Kryteria
1.
2.
3.
4.
5.
Znaczenie
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
Opłata (o ile dotyczy) Waluta:
Warunki i sposób płatności:
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 22.06.07 (dd/mm/rrrr) Godzina: 9:00
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty
ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV
Inne:
IV.3.5) Termin związania ofertą
Do : 22.07.07 (dd/mm/rrrr)
lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 22.06.2007(dd/mm/rrrr) Godzina: 9:30
Miejsce Urząd Gminy Bargłów Kościelny ul. Auigustowska 47 pokój na 3
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ
tak nie
Jeżeli tak, wskazać projekt/program:
Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007 (dd/mm/rrrr)
ZAŁĄCZNIK A
I) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, u których można uzyskać dalsze informacje
Nazwa: WÓJT GMINY BARGŁÓW KOSCIELNY
Adres pocztowy:
ul. Augustowska 47
Bargłów Kościelny
Kod pocztowy: 16-320
Województwo: Podlaskie
Kasjanowicz Grzegorz
Tel.:
0876424011
E-mail:
kasjanowicz@barglow.dt.pl
Fax 0876424562:
Adres internetowy (URL):
II) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, od których można uzyskać specyfikację ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Nazwa:WÓJT GMINY BARGŁÓW KOSCIELNY
III) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, do których należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu /oferty
ZAŁĄCZNIK B
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Część nr 1 Nazwa Zagospodarowanie centrum Bargłowa Kościelnego
1) Krótki opis utwardzenie placu parkingowego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45213312-3
3) Wielkość lub zakres
4) Czas trwania lub termin wykonania
Okres w miesiącach: 3 lub dniach: 90 (od udzielenia zamówienia)
lub Rozpoczęcie 01/07/2007 (dd/mm/rrrr)
Zakończenie 30/09/2007 (dd/mm/rrrr)
5) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))
6) Informacje dodatkowe
SPECYFIKACJA
PRZEDMIAR ROBÓT