Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w
Bargłowie Kościelnym , ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny,
woj. podlaskie, tel. 87 64 24 092, faks 87 64 24 092.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie gorących posiłków dla dzieci uczących się oraz dowóz posiłków do szkół na terenie Gminy Bargłów Kościelny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie posiłków w formie
drugiego dania dla dzieci uczących się wraz z transportem do miejsc
wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Bargłów Kościelny
wliczonym w koszty zamówienia, w ilości około 200 gorących posiłków
dziennie. Okres realizacji zamówienia: od 14.09.2015 r. do 22.01.2016 r.
(przez ok. 85 dni) w dni nauki szkolnej.
2. Szacunkowa dzienna ilość zamawianych posiłków dla poszczególnych
szkół wynosi:
-Zespół Szkół w Bargłowie Kościelnym - około 111 posiłków;
-Szkoła Podstawowa w Tanie Starym - około 36 posiłków;
-Szkoła Podstawowa w Kroszewie - około 29 posiłków;
-Szkoła Podstawowa w Łabętniku - około 24 posiłków.
3.Dostawa posiłków przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do
piątku w dni nauki w szkole pomiędzy godz. 900 a 1130. Wykonawca uzgodni
z Dyrektorami w/w szkół dokładną godzinę dostawy posiłków.
4. Kaloryczność posiłków zgodna z normami Instytutu Żywności i Żywienia.
5. Zamawiający zamawia:
5.1 Przygotowywanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci uczących się w
formie II dania własnym transportem oraz:
-do szkół: w Tajnie Starym, Kroszewie i Łabętniku w pojemnikach
3-dzielnych, hermetycznie foliowanych wraz z kubeczkami i sztućcami
jednorazowymi dla wszystkich dzieci,
-do Zespołu Szkół w Bargłowie Kościelnym we własnych termosach
gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury posiłków,
w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi.
Wykonawca zobowiązany jest do zabrania następnego dnia wszystkich
jednorazowych naczyń i sztućców.
5.2 W tygodniu (5 dni roboczych):
-3 dania mięsne (100g porcja po przygotowaniu), stosując naprzemiennie
trzy różne techniki kulinarne,
-1 danie jarskie (200g dania + 50g dodatek), typu naleśniki ze śmietaną,
kopytka z sosem mięsno - jarzynowym, pierogi z
zasmażką),
-1 danie rybne (100g porcja po przygotowaniu), typu ryba w kawałku,
paluszki rybne,
-dodatek skrobiowy (150g porcja po przygotowaniu), naprzemiennie:
ziemniaki, ryż, makaron,
-dodatek owocowo-warzywny (100g porcja po przygotowaniu), naprzemiennie
gotowany i surowy,
-napój owocowy (200ml),
-owoc/owoce (100g).
6. W każdym daniu musi wystąpić dodatek owocowo-warzywny, napój
owocowy oraz owoc.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków dobrej
jakości o rzetelnej wadze, odpowiednim poziomie energetycznym i
odżywczym. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami
racjonalnego żywienia, sporządzone z
pełnowartościowych produktów i urozmaicone.
8. W przeciągu 10 dni roboczych (2 tygodni) dania nie mogą się
powtarzać.
9. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych.
10. Posiłki powinny uwzględniać obecność pełnowartościowego białka
(mięso, jaja, ryby) z dodatkiem warzyw i owoców.
11. Lokal w którym będą przygotowywane posiłki powinien spełniać normy
techniczne i posiadać odpowiednie wyposażenie
umożliwiające należytą realizację przedmiotu zamówienia.
12. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać
się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych oraz
przestrzegał norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone
przez Instytut Żywienia i Żywności.
13. Posiłki winny być przewożone pojazdem przystosowanym do przewozu
posiłków, dopuszczonym przez Państwowego Inspektora Sanitarnego.
14. Wykonawca przygotowywał będzie posiłki zachowując wymogi sanitarno -
epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie
odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez
Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zastrzega się
możliwość do przeprowadzenia kontroli prawidłowości przygotowania
posiłku.
16. Zamawiający zastrzega zmianę okresu przygotowywania gorących
posiłków oraz zmniejszenia lub zwiększenia do 20 % ilości posiłków w
zależności od bieżących potrzeb związanych ze zmianą ilości osób
objętych pomocą. Z racji zmniejszenia liczby wydawanych posiłków
Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego..
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego,
polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.32.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp w przypadku składania
oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: - 1 - Cena - 97
- 2 - Zwiększenie gramatury - 3
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.barglow.dt.pl/SIWZdoz15.rar
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bargłowie Kościelnym, ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny pok. nr 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
|