Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 290226-2014 z dnia 2014-09-01 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Łabętnik
Przedmiotem zamówienia jest organizacja placu zabaw przy oddziale
przedszkolnym SP w Łabętniku, w ramach której Wykonawca dostarczy i
zamontuje gotowe elementy placu zabaw.
Szczegółowy opis zamawianych elementów znajduje się w...
Termin składania ofert: 2014-09-09
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290226 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Łabętniku, Łabętnik 10, 16-320 Łabętnik, woj. podlaskie, tel. 87 64 24 029, faks 87 64 24 029.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYSOKA JAKOŚĆ W ODDZIAŁACH PRZEDSZKOLNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia
jest organizacja placu zabaw przy oddziale przedszkolnym SP w Labętniku
w ramach której Wykonawca dostarczy i zamontuje gotowe elementy placu
zabaw.
Szczegółowy opis zamawianych elementów znajduje się w szczegółowym
zestawieniu (załącznik nr 1a do SIWZ):
Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów
uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część
składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi
pochodzić z bieżącej produkcji, winna posiadać niezbędne certyfikaty
bezpieczeństwa, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do
funkcjonalnego działania. Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać
certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36 miesięcy na wyposażenie
placu zabaw, poczynając od dnia odbioru końcowego dostawy/montażu.
Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W
przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód
spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji
zamówienia. Dostarczone wyposażenie zostanie protokolarnie przyjęte
przez Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w opisie przedmiotu
zamówienia/zestawieniu podano nazwę własną, znak towarowy, patent lub
pochodzenie produktu - zostały one podane przykładowo w celu określenia
oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych
produktu. Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza składanie ofert
równoważnych opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego podane w opisie każdej
pozycji.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem
innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą
producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów
technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych
w w/w załączniku.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają
określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób
jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego
spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi
przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno -
jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające
dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie
stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: wskazać projekt/program: Projekt współfinansowany
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej
jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie
9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji
przedszkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO Wielobranżowe APIS J. Oziębło, ul. Kolaniki, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34053,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40122,60 Oferta z najniższą ceną: 40122,60 / Oferta z najwyższą ceną: 40122,60 Waluta: PLN.
|