Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 220738-2012 z dnia 2012-06-26 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bargłów Kościelny
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie posiłków w formie
drugiego dania dla dzieci uczących się wraz z transportem do miejsc
wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Bargłów Kościelny
wliczonym w koszty zamówienia, w ilości...
Termin składania ofert: 2012-07-06
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220738 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w
Bargłowie Kościelnym, ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, woj.
podlaskie, tel. 87 64 24 092, faks 87 64 24 092.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowywanie gorących posiłków dla dzieci uczących się oraz dowóz
posiłków na terenie gminy Bargłów Kościelny w roku szkolnym 2012/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia
jest przygotowywanie posiłków w formie drugiego dania dla dzieci
uczących się wraz z transportem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
na terenie Gminy Bargłów Kościelny wliczonym w koszty zamówienia, w
ilości około 260 gorących posiłków dziennie w trakcie roku szkolnego
2012/2013, tj. w okresie od 04.09.2012 r. do 27.06.2013 r. (przez ok.
185 dni) w dni nauki szkolnej w szkołach:
-Zespół Szkół w Bargłowie Kościelnym - około 148 posiłków;
-Szkoła Podstawowa w Tanie Starym - około 29 posiłków;
-Szkoła Podstawowa w Kroszewie - około 42 posiłków;
-Szkoła Podstawowa w Łabętniku - około 27 posiłków;
-Szkoła Podstawowa w Bargłówce - około 14 posiłków.
Dostawa posiłków przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku
w dni nauki w szkole pomiędzy godz. 900 a 1130. Wykonawca uzgodni z
Dyrektorami ww szkół dokładną godzinę dostawy posiłków. Kaloryczność
posiłków zgodna z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Zamawiający
zamawia:
Przygotowywanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci uczących się w
formie II dania własnym transportem i we własnych termosach
gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury posiłków w sposób zgodny
z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi.
2. W tygodniu (5 dni roboczych):
-3 dania mięsne (100g porcja po przygotowaniu), stosując naprzemiennie
trzy różne techniki kulinarne,
-1 danie jarskie (200g dania + 50g dodatek), typu naleśniki ze śmietaną,
kopytka z sosem mięsno - jarzynowym, pierogi z zasmażką),
-1 danie rybne (100g porcja po przygotowaniu), typu ryba w kawałku,
kotlet rybny,
-dodatek skrobiowy (150g porcja po przygotowaniu), naprzemiennie:
ziemniaki, ryż, makaron,
-dodatek owocowo-warzywny (100g porcja po przygotowaniu), naprzemiennie
gotowany i surowy,
-napój owocowy (200ml).
W każdym daniu musi wystąpić dodatek owocowo-warzywny oraz napój
owocowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków dobrej jakości o
rzetelnej wadze, odpowiednim poziomie energetycznym i odżywczym. Posiłki
powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia,
sporządzone z pełnowartościowych produktów i urozmaicone.
W przeciągu 10 dni roboczych (2 tygodni) dania nie mogą się powtarzać.
Posiłki powinny uwzględniać obecność pełnowartościowego białka (mięso,
jaja, ryby) z dodatkiem warzyw i owoców.
Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zachowując wymogi
sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji
oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez
Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zastrzega się
możliwość do przeprowadzenia kontroli prawidłowości przygotowania
posiłku.
Zamawiający zastrzega zmianę okresu przygotowywania gorących posiłków
oraz zmniejszenia (do 20%) lub zwiększenia ilości posiłków w zależności
od bieżących potrzeb związanych ze zmianą ilości osób objętych pomocą. Z
racji zmniejszenia liczby wydawanych posiłków Wykonawcy nie przysługują
roszczenia względem Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U WIMAR Marek Śliwiński, Barszcze 30, 16-320 Barszcze, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 264244,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 215488,00 Oferta z najniższą ceną: 215488,00 / Oferta z najwyższą ceną: 282828,00 Waluta: PLN.
|