|
|||
:: Polska-Bargłów Kościelny: Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 2014/S 242-426146 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Dostaw Artykuł dodany przez: admin (2014-12-16 09:00:09) 16/12/2014 S242 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta Polska-Bargłów Kościelny: Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 2014/S 242-426146 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Dostawy Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe Gmina Bargłów Kościelny Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.barglow.dt.pl Adres profilu nabywcy: http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności Ogólne usługi publiczne I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie Sekcja II: Przedmiot zamówienia II.1)Opis II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu Dostawa i instalacja kolektorów słonecznych na budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej w Gminie Bargłów Kościelny w ramach projektu: „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii szansą na poprawę jakości środowiska naturalnego w Gminie Bargłów Kościelny”. II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług Dostawy Kupno Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Gmina Bargłów Kościelny – Polska. Kod NUTS PL345 II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ) II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji kolektorów słonecznych próżniowych na budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej na terenie Gminy Bargłów Kościelny. Łącznie 198 instalacji solarnych na 198 budynkach, zgodnie z przedmiarami robót i dokumentacjami technicznymi. II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 09331100, 45331000, 45000000, 45223000, 45311000 II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień) II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień) Najniższa oferta 1 783 726,47 i najwyższa oferta 1 999 811,38 PLN Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8,23 Sekcja IV: Procedura IV.1)Rodzaj procedury IV.1.1)Rodzaj procedury Otwarta IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia Najniższa cena IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie IV.3)Informacje administracyjne IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą WZ.271.6.2014 IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia Ogłoszenie o zamówieniu Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2014/S 187-329673 z dnia 30.9.2014 Sekcja V: Udzielenie zamówienia V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia: 9.12.2014 V.2)Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 3 V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia Konsorcjum firm Flexipower Group Sp. z o.o. sp. k. EcoExperts s.c. V.4)Informacje na temat wartości zamówienia Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: Wartość: 600 239,06 EUR Bez VAT Całkowita końcowa wartość zamówienia: Najniższa oferta 1 783 726,47 i najwyższa oferta 1 999 811,38 PLN Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8,23 V.5)Informacje na temat podwykonawstwa Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Zamówienie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007–2013 Osi Priorytetowej V Rozwój infrastruktury ochrony środowiska w zakresie działania 5.2 Rozwój lokalnej infrastruktury ochrony środowiska. VI.2)Informacje dodatkowe: VI.3)Procedury odwoławcze VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Prezes Krajowej Izby Odwoławczej VI.3.2)Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp. 2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp. 3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, przesyłając kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 5. Terminy wniesienia odwołania: 5.1. odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób; 5.2. odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej; 5.3. odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 5.1. i 5.2. wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia; 5.4. jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: 1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; 2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 6. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp. 7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Urząd Zamówień Publicznych VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.12.2014
adres tego artykułu: www.archiwum.barglow.dt.pl/0//articles.php?id=540 |