|
|||
:: Przygotowywanie gorących posiłków dla dzieci uczących się oraz dowóz posiłków do szkół na terenie Gminy Bargłów Kościelny. Artykuł dodany przez: admin (2013-05-14 15:01:35) Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: Bargłów Kościelny: Przygotowywanie
gorących posiłków dla dzieci uczących się oraz dowóz posiłków do szkół
na terenie Gminy Bargłów Kościelny Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bargłowie Kościelnym , ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, woj. podlaskie, tel. 87 64 24 092, faks 87 64 24 092.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie gorących posiłków dla dzieci uczących się oraz dowóz posiłków do szkół na terenie Gminy Bargłów Kościelny. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie posiłków w formie drugiego dania dla dzieci uczących się wraz z transportem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Bargłów Kościelny wliczonym w koszty zamówienia, w ilości około 230 gorących posiłków dziennie. Okres realizacji zamówienia: od 09.09.2013 r. do 20.12.2013 r. (przez ok. 73 dni) w dni nauki szkolnej. Szacunkowa dzienna ilość zamawianych posiłków dla poszczególnych szkół wynosi: -Zespół Szkół w Bargłowie Kościelnym - około 130 posiłków -Szkoła Podstawowa w Tanie Starym - około 30 posiłków -Szkoła Podstawowa w Kroszewie - około 40 posiłków -Szkoła Podstawowa w Łabętniku - około 30 posiłków Dostawa posiłków przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w dni nauki w szkole pomiędzy godz. 900 a 1130. Wykonawca uzgodni z Dyrektorami w/w szkół dokładną godzinę dostawy posiłków. Kaloryczność posiłków zgodna z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Zamawiający zamawia: 1 Przygotowywanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci uczących się w formie II dania własnym transportem i we własnych termosach gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury posiłków w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno sanitarnymi. 2 W tygodniu (5 dni roboczych): -3 dania mięsne (100g porcja po przygotowaniu), stosując naprzemiennie trzy różne techniki kulinarne, -1 danie jarskie (200g dania + 50g dodatek), typu naleśniki ze śmietaną, kopytka z sosem mięsno - jarzynowym, pierogi z zasmażką), -1 danie rybne (100g porcja po przygotowaniu), typu ryba w kawałku, kotlet rybny, -dodatek skrobiowy (150g porcja po przygotowaniu), naprzemiennie: ziemniaki, ryż, makaron, -dodatek owocowo-warzywny (100g porcja po przygotowaniu), naprzemiennie gotowany i surowy, -napój owocowy (200ml). W każdym daniu musi wystąpić dodatek owocowo-warzywny oraz napój owocowy. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków dobrej jakości o rzetelnej wadze, odpowiednim poziomie energetycznym i odżywczym. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów i urozmaicone. W przeciągu 10 dni roboczych (2 tygodni) dania nie mogą się powtarzać. Posiłki powinny uwzględniać obecność pełnowartościowego białka (mięso, jaja, ryby) z dodatkiem warzyw i owoców. Lokal w którym będą przygotowywane posiłki powinien spełniać normy techniczne i posiadać odpowiednie wyposażenie umożliwiające należytą realizację przedmiotu zamówienia. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych oraz przestrzegał norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Wykonawca przygotowywał będzie posiłki zachowując wymogi sanitarno epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zastrzega się możliwość do przeprowadzenia kontroli prawidłowości przygotowania posiłku. Zamawiający zastrzega zmianę okresu przygotowywania gorących posiłków oraz zmniejszenia (do 20%) lub zwiększenia ilości posiłków w zależności od bieżących potrzeb związanych ze zmianą ilości osób objętych pomocą. Z racji zmniejszenia liczby wydawanych posiłków Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.barglow.dt.pl/SIWZd.doc IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny pokój nr 1. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
adres tego artykułu: www.archiwum.barglow.dt.pl/0//articles.php?id=354 |