:: Dostawa żużlu na remont dróg gminnych Artykuł dodany przez: admin (2008-01-10 08:47:45)
Urząd Zamówień Publicznych
Al.
Szucha 2/4, 00-582 Warszawa
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.uzp.gov.pl
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
X Zamieszczanie obowiązkowe
¤ Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego Ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Zawarcia umowy ramowej
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa I adres
Nazwa: URZĄD GMINY BARGŁÓW
KOŚCIELNY
|
Adres pocztowy: BARGŁÓW KOŚCIELNY ul. Augustowska 47
|
Miejscowość:
BARGŁÓW KOŚCIELNY
|
Kod pocztowy:
16-320
|
Województwo:
PODLASKIE
|
Tel:
0876424011
|
Fax:
0876424562
|
Adres strony internetowej
zamawiającego (jeżeli posiada): www,barglow.dt.pl
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli
dotyczy):
|
I.2) Rodzaj zamawiającego
|
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Dostawa żużlu na remont dróg gminnych
|
II.1.2) Rodzaj zamówienia
|
Roboty budowlane
Przysługuje
odwołanie
Nie
przysługuje odwołanie
|
Dostawy
|
Usługi
|
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia
Dostawa żużlu na remont
dróg gminnych 5000 m3
|
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
|
|
Słownik główny
|
Główny przedmiot
|
60.10.00.00
- 9
|
Dodatkowe
przedmioty
|
...-
...-
|
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej tak ilość
części …………..* nie
|
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie
|
|
|
|
|
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Okres w miesiącach: 10 lub dniach:
300
lub
data rozpoczęcia 10.02.2008 (dd/mm/rrrr)
lub zakończenia 31.12.2008 (dd/mm/rrrr)
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)
|
* W celu podania szczegółów
dotyczących poszczególnych części można wypełnić załącznik I.
III.2) Warunki Udziału
Opis warunków udziału w
postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy)oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W
przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają następującer
warunki:a )od co najmniej 3 lat
prowadzą działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) są
upoważnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi,
d) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem
zamówienia, e) Dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz
pracownikamiadolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.2. Nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawieart 24 ustawy. Prawo Zamówień
Publicznych
|
Informacja o oświadczeniach i
dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
W celu potwierdzenia
spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące
dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ
wydający). 2. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.
Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie. zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty składane są w
formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
wykonawcę.
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
|
Przetarg
nieograniczony Przetarg
ograniczony
|
Negocjacje z
ogłoszeniem Dialog konkurencyjny
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)
Liczba wykonawców
|
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
|
Najniższa cena
lub
Cena
oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
|
Kryteria
1. CENA
2.
3.
4.
5.
|
Znaczenie
|
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
tak adres strony, na której będzie
prowadzona nie
|
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której
dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.barglow.hg.pl
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.barglow.hg.pl/siwz_żużel.rar
|
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań
zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców
do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego
opisu (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla
wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
nagrody:
|
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 31.01.2008r (dd/mm/rrrr) Godzina:
9:00
Miejsce: Urząd Gminy w Bargłowie Kościelnym ul.
Augustowska 47 pokój nr 3
|
IV.3.5) Termin związania ofertą
Do : 24.02.2008 r (dd/mm/rrrr)
lub
okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
|
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy)
|
WÓJT GMINY
ANDRZEJ KWIECIŃSKI
adres tego artykułu: www.archiwum.barglow.dt.pl/0//articles.php?id=35
|