|
|||
:: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA Indywidualizacja nauczania w Gminie Bargłów Kościelny - zakup pomocy dydaktycznych, edukacyjn Artykuł dodany przez: admin (2013-03-08 15:25:14) Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 19972-2013 z dnia 2013-01-14 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Łabętnik
Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i sprzętu na potrzeby projektu pn. indywidualizacja nauczania w Gminie Bargłów Kościelny. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia.... Termin składania ofert: 2013-01-23 Łabętnik: Indywidualizacja nauczania w Gminie Bargłów Kościelny - zakup pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i sprzętu Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19972 - 2013r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Łabętniku, Łabętnik 10, 16-320 Łabętnik, woj. podlaskie, tel. 87 64 24 029, faks 87 64 24 029. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja nauczania w Gminie Bargłów Kościelny - zakup pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i sprzętu. II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i sprzętu na potrzeby projektu pn. Indywidualizacja nauczania w Gminie Bargłów Kościelny. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części, których szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ: Część 1 - dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów z kl. II-III szkoły podstawowej oraz pakietów edukacyjnych i materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Część 2 - dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów z kl. II-III szkoły podstawowej oraz pakietów edukacyjnych do prowadzenia zajęć z dziećmi z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Część 3 - dostawa pakietów edukacyjnych dla uczniów z kl. I szkoły podstawowej oraz pakietów edukacyjnych i materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć wspomagających naukę czytania i pisania Część 4 - dostawa pomocy dydaktycznych i metodycznych w tym sztalug do prowadzenia zajęć dla dzieci rozwijających zainteresowania przyrodnicze Część 5 - dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów albumy, zielniki Część 6 - dostawa aparatu fotograficznego z akumulatorami i ładowarką. Dostarczone pomoce dydaktyczne, edukacyjne i sprzęt powinny być nowe, wykonane w ramach bezpiecznych technologii i pochodzić z bieżącej produkcji. Winny posiadać deklarację zgodności CE i spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 12 miesięcznej gwarancji jakości na cały dostarczany asortyment. Wykonawca zapewnia dostawę do siedziby Zamawiającego, dokonanie rozładunku i wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego pomocy wymienionych w SIWZ. Przekazanie dostarczonych pomocy odbywać się będzie protokolarnie.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 48.19.00.00-6, 22.12.00.00-7, 22.11.00.00-4. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Część NR: 1 Nazwa: dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów z kl. II-III szkoły podstawowej oraz pakietów edukacyjnych i materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2393,06 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Część NR: 2 Nazwa: dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów z kl. II-III szkoły podstawowej oraz pakietów edukacyjnych do prowadzenia zajęć z dziećmi z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2166,21 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Część NR: 3 Nazwa: dostawa pakietów edukacyjnych dla uczniów z kl. I szkoły podstawowej oraz pakietów edukacyjnych i materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć wspomagających naukę czytania i pisania IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1413,48 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Część NR: 4 Nazwa: dostawa pomocy dydaktycznych i metodycznych w tym sztalug do prowadzenia zajęć dla dzieci rozwijających zainteresowania przyrodnicze IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Część NR: 5 Nazwa: dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów albumy, zielniki IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 857,14 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Część NR: 6 Nazwa: dostawa aparatu fotograficznego z akumulatorami i ładowarką. IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1544,72 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
adres tego artykułu: www.archiwum.barglow.dt.pl/0//articles.php?id=335 |