|
|||
:: Remont świetlic wiejskich we wsiach Brzozówka i Bargłówka. Artykuł dodany przez: admin (2012-04-02 15:32:51) Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: Bargłów Kościelny: Remont świetlic wiejskich we wsiach Brzozówka i Bargłówka Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bargłów Kościelny , ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, woj. podlaskie, tel. 087 6424091, faks 087 6424562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlic wiejskich we wsiach Brzozówka i Bargłówka. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem Remontu świetlic wiejskich we wsiach Brzozówka i Bargłówka. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. W ramach remontu budynku świetlicy wiejskiej w Bargłówce: - wymiana podłóg drewnianych z desek na legarach na posadzki antypoślizgowe z płytek glazurowanych gres na podkładzie betonowym, izolacji przeciwwilgociowej i termicznej z płyt styropianowych oraz szlichcie cementowej wzmocnionej siatką stalową, - usunięcie lamperii drewnianych z okładzin z płyt laminowanych, wykonanie lamperii nie palnych typu gramaplast, - wykonanie sufitu podwieszonego z płyt styropianowych dekoracyjnych, - wymiana instalacji elektrycznej, - docieplenie budynku w technologii lekko mokrej płytami styropianowymi 2. W ramach remontu budynku świetlicy wiejskiej w Brzozówce: - wymiana podłóg drewnianych z desek na legarach na posadzki antypoślizgowe z płytek glazurowych gres na podkładzie betonowym, izolacji przeciwwilgociowej i termicznej z płyt styropianowych oraz szlichcie cementowej wzmocnionej siatką stalową w pomieszczeniu świetlicy, - wyrównanie posadzek cementowych warstwą wyrównawczą i ułożenie okładzin z płytek typu gres w pozostałych pomieszczeniach, - wykonanie lamperii nie palnych typu gramaplast, - wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w pomieszczeniach świetlicy, - wymiana instalacji elektrycznej, - pokrycie połaci dachowej, - remont tarasu świetlicowego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisują projekty inwentaryzacyjne i przedmiary robót (zał. nr 8 i 9 do SIWZ).. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2, 45.40.00.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Formularz oferty 2. Kosztorys ofertowy 3. Wzór umowy 4. Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, nie mogą naruszać postanowień art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści umowy w następujących przypadkach: 1. Gdy zaistnieje konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, wynikająca z wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 2. Gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, uwarunkowana: a) koniecznością wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian niezbędnych do prawidłowego wykonania zakresu rzeczowego zadania, w celu dostosowania dokumentacji do obowiązujących przepisów prawa lub wytycznych programowych w przypadku współfinansowania zadania ze źródeł zewnętrznych, b) wystąpieniem obiektywnych warunków klimatycznych lub działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, powodujących brak możliwości prowadzenia robót, c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy, d) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę i Zamawiającego, e) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę materiałów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, jeśli Wykonawca wykaże, że opóźnienie nie nastąpiło z jego winy, f) opóźnieniem w uzyskiwaniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do prawidłowego wywiązania się z obowiązków wynikających z niniejszej umowy, g) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, h) innych uzasadnionych okoliczności nie powstałych z winy, bądź zaniedbania Wykonawcy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://barglow.dt.pl/2/download.php?id=004 IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bargłowie Kościelnym ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, pokój nr 5. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
adres tego artykułu: www.archiwum.barglow.dt.pl/0//articles.php?id=285 |