|
|||
:: Opracowanie kompletnej dokumentacji na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bargłowie Kościelnym.. Artykuł dodany przez: admin (2010-10-12 11:21:06) Bargłów Kościelny: Opracowanie kompletnej dokumentacji na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bargłowie Kościelnym. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bargłów Kościelny , ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, woj. podlaskie, tel. 087 6424091, faks 087 6424562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompletnej dokumentacji na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bargłowie Kościelnym.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. a) opracowanie projektu budowlanego (w 7 egz.) i wykonawczego (w 4 egz.) rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej w Bargłowie Kościelnym opracować we wszystkich branżach (architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej ) b) opracowanie kosztorysów inwestorskich i zbiorczego zestawienia kosztów (w 2 egz.) - we wszystkich branżach, c)opracowanie przedmiarów robót - (w 2 egz.) - we wszystkich branżach, d) opracowanie formularzy kosztorysów ofertowych - (w 2 egz.) - we wszystkich branżach, (formularze powinny zawierać dwie, niewypełnione, dodatkowe kolumny: cena jedn., wartość, oraz w kolumnie podstawa w każdej pozycji należy podać odpowiedni numer szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) - we wszystkich branżach, g) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - (w 3 egz.) - we wszystkich branżach, i) opracowanie wstępnych harmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji robót - (w 2 egz.), 2. Całą dokumentację projektową należy tak opracować by możliwe było etapowanie robót budowlanych realizowanych na jej podstawie. Sposób etapowania należy ustalić z Zamawiającym w trakcie opracowywania dokumentacji. 3. Całą dokumentację będącą przedmiotem zamówienia przekazać inwestorowi również na nośniku elektronicznym (kosztorysy - możliwe do odczytania w programie RODOS. 4. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt matrycy lewostronnej w skali 1:500 dla celów projektowych i uzgodnień oraz warunków technicznych zasilania obiektu w media (energię elektryczną i wod.-kan.), oraz odprowadzenia wód deszczowych. 5.Opracowanie winno uwzględniać nowoczesne rozwiązania technologiczne oszczędzające zużycie energii i naturalnych zasobów wodnych.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się. III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Formularz ofertowy- w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy ( firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej) . 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca- w przypadku osób fizycznych. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy o doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie Zamawiającego, z jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia oraz w razie potrzeby, ze zmianą terminu realizacji zamówienia, 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie, b) wystąpienia niezależnego od Wykonawcy przedłużania się pozyskiwania uzgodnień i warunków do projektowania od dysponentów mediów, ZUDP i innych właściwych organów czy instytucji oraz przedłużanie się pozyskiwania wszelkich decyzji niezbędnych do otrzymania koniecznych uzgodnień i pozwolenia na budowę, c) braku zgód właścicieli gruntów objętych zainwestowaniem, na dysponowanie gruntem dla potrzeb inwestycji, d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, e) zmniejszenia zakresu zamówienia, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie Zamawiającego, f) gdy zachowanie pierwotnego terminu nie leży w interesie Zamawiającego. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, z jednoczesnym proporcjonalnym do zmienionego zakresu zamówienia zmniejszeniem wynagrodzenie określonego kwotą ryczałtową. Wysokość ostatecznego, zmniejszonego wynagrodzenia, zostanie ustalona na podstawie protokołu zatwierdzonego przez obie strony umowy, na podstawie wyliczenia procentowego udziału zmniejszonego zakresu zamówienia w pierwotnie przyjętym zakresie. - ad pkt. 2) - zmiana terminu realizacji zamówienia: lit. a) - o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej, lit. b) - o najdłuższy okres czasu przez jaki okoliczności te wystąpiły, lit. c) - na okres niezbędny do pozyskania prawa do dysponowania odpowiednim gruntem, lit. d) - o okres czasu niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy lit. e) - proporcjonalnie do zmniejszonego zakresu lit. f) - o okres umożliwiający Zamawiającemu osiągnięcie korzyści, stanowiących podstawę zmiany terminu realizacji. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barglow.dt.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy 16-320 Bargłów Kościelny ul augustowska 47 , pokój nr 5.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: W zakresie przedmiotu zamówienia i procedury: p. Grzegorz Kasjanowicz- Inspektor d/s budownictwa pok. nr 2, telefon ( 87 ) 642-40-11.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
adres tego artykułu: www.archiwum.barglow.dt.pl/0//articles.php?id=181 |