Europejski Fundusz Rolny na rzecz rozwoju obszarów wiejskich
Cyfrowy Urząd Wrót Podlasia
Film promocyjny
Polub nas na facebooku
Mapa Plan Zagospodarowania Przestrzennego
Harmonogram odbioru odpadów komunalnych
Kolektory słoneczne
Zaprzyjaźnione strony
Sprawdź czy jesteś w rejestrze wyborców
> PRZETARGI > Przebudowa drogi gminnej nr 102855B Bargłow Kościelny -Żrobki w km 1+332 do km 3+625 oraz nr 102872 B Tajno Stare Tajno Podjezio
Bargłów
Kościelny: Przebudowa drogi gminnej nr 102855B Bargłow Kościelny
-Żrobki w km 1+332 do km 3+625 oraz nr 102872 B Tajno Stare Tajno
Podjeziorne w km 0+000 do km 1+341,06 Numer ogłoszenia: 53366 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bargłów Kościelny , ul.
Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, woj. podlaskie, tel. 087
6424091, faks 087 6424562.
Adres strony internetowej zamawiającego: www,barglow.hg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 102855B Bargłow Kościelny -Żrobki w km
1+332 do km 3+625 oraz nr 102872 B Tajno Stare Tajno Podjeziorne w km
0+000 do km 1+341,06.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia: Przebudowa
drogi gminnej nr 102855B Bargłow Kościelny -Żrobki w km 1+332 do km
3+625 oraz nr 102872 B Tajno Stare Tajno Podjeziorne w km 0+000 do km
1+341,06 Charakterystyka i zakres oraz ilości do wykonania są opisane w
załączonym do specyfikacji przedmiarze robót oraz szczegółowych
specyfikacjach technicznych. UWAGA! Zamawiający informuje, że w
uzasadnionych przypadkach decyzją inspektora nadzoru wybrany w drodze
przetargu wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów
związanych ze zleceniem niezależnemu laboratorium drogowemu, wybranym
przez Zamawiającego, przeprowadzeniem badań składu mieszanki mineralno
- asfaltowej przed każdorazowym wbudowaniem, które to powinny dać wynik
pozytywny (zaakceptowane przez inspektora nadzoru) spełniające
wymagania szczegółowej specyfikacji technicznej . Ponadto po wbudowaniu
mieszanki mineralno - asfaltowej na całym odcinku zostaną losowo
wybrane przez inspektora nadzoru miejsca do pobrania próbek celem
sprawdzenia składu mieszanki mineralno - asfaltowej oraz właściwego
zagęszczenia zgodnego z szczegółową specyfikacją techniczną . Koszty te
każdy z zainteresowanych oferentów powinien uwzględnić w cenie oferty.
Jednocześnie informuje się, że roboty uznaje się za wykonane zgodnie z
szczegółową specyfikacją techniczną i wymaganiami inspektora nadzoru,
jeżeli wszystkie pomiary i badania z zachowaniem tolerancji dały wyniki
pozytywne..
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona
wadium w wysokości 15000,00 złotych słownie: Piętnaście tysięcy złotych
00/100 Wadium może być wniesione w jednej z kilku form określonych w
SIWZ oraz ustawie Prawo Zamówień
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie
art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami), spełniający
warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć niżej wymienione dokumenty
w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)
Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - Spełnianie warunków
określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; nie
podleganie wykluczeniu z postępowania art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych; zgodność z warunkami przetargu 2) Wykaz osób - Sporządzić
wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia w tym posiadających
uprawnienia budowlane wymagane przepisami prawa budowlanego na
stanowiskach. - kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności
konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub drogowej a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności. Do oferty należy dołączyć kopie
uprawnień oraz dokument stwierdzający przynależność do izby samorządu
zawodowego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące
wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot 3)Wykaz
podmiotów - Sporządzić wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie
lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat
ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności. W przypadku składania oferty przez
podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej
jeden podmiot 4) Wykaz robót budowlanych - Wykazanie wykonanych w ciągu
ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i
miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że
roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać co
najmniej jedna taką robotę budowlaną. W przypadku składania oferty
przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co
najmniej jeden podmiot. 5) Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia -
Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić, że wniesie zabezpieczenie
należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny ofertowej brutto
najpóźniej w terminie zawarcia umowy 6) Zobowiązanie, że wykonawca
będzie odnawiać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności -
Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić, że będzie dokonywał odnawiania
aktualnie posiadanej polisy OC (lub innego dokumentu ubezpieczenia) na
czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 7) Warunki gwarancji -
Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie roboty na
czas minimum 36 miesięcy od daty odbioru tych prac 8) Zaświadczenie o
prowadzeniu działalności gospodarczej - aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9)
Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS -
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert. 10) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego -
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego
zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert 11) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - Aktualna
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert 12) Sprawozdanie finansowe -
Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu
przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z
opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku
wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego,
innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności -
za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 13) Informacje z
banku - Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert. 14) Ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej - Przedłożyć Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 15) Kosztorys ofertowy -
scalony - Wykonawca winien do oferty załączyć kosztorys ofertowy ceny
podanej w ofercie sporządzony według załączonego do SIWZ (przedmiaru
robót) 16) Dowód wniesienia wadium - Wykonawca ubiegający się o
udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas
związania ofertą, wadium i złączyć do oferty dowód jego wniesienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.barglow.hg.pl/siwz.droga.pdf. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bargłowie Kościelnym ul. Augustowska 47 pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Bargłowie Kościelnym ul. Augustowska 47 pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego , II Oś priorytetowa Rozwój Infrastruktury Transportowej , Działanie 2.1.