Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bargłów Kościelny , ul.
Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, woj. podlaskie, tel. 087
6424091, faks 087 6424562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa
i przebudowa części budynku szkoły podstawowej i zmiana sposobu
użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny (mieszkania socjalne) z
infrastrukturą techniczną w zabudowie mieszkalnej wielorodzinnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje rozbudowę i przebudowę części budynku szkoły
podstawowej i zmianę sposobu użytkowania na budynek mieszkalny
wielorodzinny (mieszkania socjalne) z infrastrukturą w zabudowie
mieszkalnej wielorodzinnej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół
budynku.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1 Roboty rozbiórkowe zewnętrzne.
2.2 Roboty rozbiórkowe wewnętrzne.
2.3 Przebudowa dachu.
2.4 Roboty budowlane wewnętrzne.
2.5 Roboty zewnętrzne.
2.6 Roboty sanitarne.
2.7 Roboty elektryczne.
2.8 Zagospodarowanie terenu wokół budynku.
3. Informacje o terenie budowy:
Budynek położony jest w miejscowości Tobyłka, gmina Bargłów Kościelny,
działka ewidencyjna nr 23/2, obręb Solistówka.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączone do SIWZ
przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa.
5. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat od dnia odebrania
przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu
końcowego.
6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca
roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do
przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7,
45.44.30.00-4, 45.40.00.00-1, 45.21.10.00-9, 45.42.00.00-7,
45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3, 45.11.13.00-1,
45.33.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia w niniejszym postępowaniu wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający uzna warunek posiadania
wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w
sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie,
przebudowie lub remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 400.000,00
zł (słownie: czterysta tysięcy zł 00/100) brutto.
2. W przypadku Wykonawców, którzy realizowali roboty budowlane za
wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający
przeliczy wartość tych dostaw/zamówień po średnim kursie NBP z dnia
ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dysponowania
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne
uprawnienia umożliwiające wykonywanie w aktualnym stanie prawnym
czynności związanych z pełnieniem funkcji kierownika budowy określonej
niniejszym postępowaniem lub odpowiadające im uprawnienia budowlane,
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do
reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez
osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy 2)Jeżeli w kraju miejsca
zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III
4.2. zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym
określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone
przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania
osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, lub przed notariuszem wystawione z odpowiednią datą
wymaganą dla tego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: - 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w
następującym zakresie:
1 Co do terminu wykonania prac objętych umową, terminu wykonania odbioru
robót oraz zasad wypłaty wynagrodzenia wykonawcy (lecz nie jego
wysokości) następujących przypadkach:
a) z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu
wykonania prac takich jak m.in: wystąpienia wydarzeń lub okoliczności
uniemożliwiających wykonanie robót bądź w znaczny sposób je
spowalniający, a w szczególności: niesprzyjające warunki atmosferze (np.
długotrwałe opady deszczu), klęski żywiołowe (powódź, huragan) itp.,
koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a
wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych
programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, działaniem
siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, wstrzymaniem prac
budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez
Wykonawcę, innymi okolicznościami niepowstałymi z winy
Wykonawcy,koniecznością wykonania zamówień dodatkowych;
b) z powodu konieczności wykonania robót dodatkowych, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
c) z powodu zmian prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym:
powodujących konieczność wydłużenia procesu budowlanego (dodatkowe
czynności prawne i faktyczne nakazane prawem nie występujące w dacie
zawarcia umowy chyba, że w/w zmiany prawa winny być znane stronom w
sytuacji odłożonego ich wejścia w życie), dotyczących zasad rozliczeń
stron umowy.
2 W wypadku zaistnienia okoliczności siły wyższej konieczne jest
dostosowanie sposobu wykonania Umowy do zmienionych okoliczności. 3 Co
do zakresu robót objętych umową i wysokości wynagrodzenia w przypadku,
gdy ich wykonanie w całości stanie się zbędne Zamawiającemu z
jakiegokolwiek powodu albo stan wypłacalności Zamawiającego spowoduje
konieczność ich zaniechania.
4 Co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy
Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub
innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych
prawem czynności powodujących taka zmianę.
5 Co do osób reprezentujących strony w procesie budowlanym (kierownik
robót, itp.).
6 Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: zmiana
obowiązującej stawki VAT, wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w
Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie
umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w
celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i
zamawiającego rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części
przedmiotu umowy.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie
pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie wykonane roboty
oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z
wynikającymi z umowy planowanymi robotami.
Warunki dokonywania zmian: inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub
Zamawiającego, uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu
umowy, forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://barglow.dt.pl/tobylka.rar
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bargłów Kościelny ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bargłów Kościelny ul.
Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, pok. nr 5 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
|