Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bargłów Kościelny , ul.
Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, woj. podlaskie, tel. 087
6424091, faks 087 6424562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOŻENIE UCZNIÓW Z TERENU GMINY BARGŁÓW KOŚCIELNY DO SZKÓŁ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkół podstawowych i
gimnazjum na terenie Gminy Bargłów Kościelny (trasy 1-14) w tym uczniów
niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia
specjalnego do Placówek Oświatowych w Augustowie (trasa 15) wraz z
zapewnieniem opieki, w latach szkolnych 2015/2016 i 2016/2017. Dowóz
uczniów obejmuje przewóz uczniów z miejscowości zamieszkania do szkół i
ich odwiezienie do miejscowości zamieszkania oraz zapewnienie im opieki w
czasie przewozu. Szczegółowy plan tras dowozu wraz z ilością kilometrów
i liczbą uczniów do przewiezienia wyszczególniony został w załączniku
nr 6 do SIWZ. Zakłada się, że łączna ilość kilometrów do przejechania w
ciągu dnia na wszystkich trasach wynosi ok. 613 km. Ilość dzieci do
przewiezienia w ciągu dnia - ok. 411. Przewidywana ilość dni realizacji
usługi w trakcie trwania umowy - 376..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.17.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie aktualnej licencji na
wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z
06.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414, z
późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego
zamówienia polegającego na dowożeniu uczniów przez okres min. jednego
roku szkolnego i wykaże spełnianie tego warunku poprzez podanie wartości
przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została
wykonana oraz załączenie dowodu, czy została lub jest wykonywana
należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje,
zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw
lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o
których mowa powyżej, zastępuje sie je dokumentem zawierającym
oświadczenie, w którym określa sie także osoby uprawnione do
reprezentacji wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem -
wystawione z odpowiednia data wymagana dla tych dokumentów.
2. Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp w przypadku składania
oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: - 1 - Cena - 95
- 2 - Czas podstawienia zastępczego autobusu w przypadku awarii - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i
na określonych niżej warunkach:
- zmiany wynagrodzenia Wykonawcy:
Wysokość stawki za 1 km może zostać zmieniona na wniosek Wykonawcy z
powodu wzrostu rynkowych cen paliw. Wysokość stawki może ulec zmianie
nie częściej niż raz na kwartał. Łączna wysokość zmian stawki w okresie
trwania umowy nie może przekroczyć 15 % stawki określonej w umowie.
Zmiana wymaga zawarcia pisemnego aneksu.
- w trakcie trwania umowy Zamawiający może dokonywać zmian trasy dowozu,
ilości kilometrów, uczniów, godzin kursowania, w/g ceny przyjętej w
ofercie. Zmiany te dokonuje się w formie aneksu do umowy,
- zmiany wysokości opłat wynikających wprost z przepisów prawa a
mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi,
- innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady
świadczenia usługi,
- wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w
zakresie wykonania prac niewykraczających poza zakres przedmiotu
zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji
zamówienia.
- w związku z wskazanymi wyżej okolicznościami, dopuszczalne jest
zwiększenie wynagrodzenia, przy czym możliwe jest ono o kwotę nie
większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi.
- dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełniania przez
Wykonawcę świadczenia usługi w przypadku zmiany przepisów prawa
powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełniania
świadczenia.
- w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług po zawarciu
umowy, dla Stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu
wystawienia faktury, a zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest
akceptowana przez Strony, bez konieczności składania dodatkowych
oświadczeń.
- strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian w Umowie spowodowanych
zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które zaczęły
obowiązywać po dniu zawarcia Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej
zmiany, które mają wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy, w tym w
szczególności wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku
wejścia w życie przepisów powodujących zmianę:
1) wysokości stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne.
- w przypadku zmian, o których mowa powyżej Wykonawca powinien
przedstawić oraz wykazać Zamawiającemu za pomocą odpowiednich
dokumentów, w jaki sposób ww. zmiany wpływają na koszty wykonania
przedmiotu Umowy (zamówienia) przez Wykonawcę.
- przypadku, gdy Wykonawca wykaże wpływ zmian przepisów prawa na koszty
wykonania zamówienia. Strony dokonają stosownej zmiany Umowy w formie
pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.barglow.dt.pl/SIWZdow15.rar
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bargłowie Kościelnym ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
19.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Bargłowie Kościelnym
ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, pokój nr 5..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
|