Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bargłów Kościelny , ul.
Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, woj. podlaskie, tel. 087
6424091, faks 087 6424562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których
zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Bargłów
Kościelny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują
mieszkańcy z terenu Gminy Bargłów Kościelny w okresie od dnia podpisania
umowy do dnia 31.07.2018 r.
2. Powierzchnia Gminy Bargłów Kościelny - gminy wiejskiej, wynosi 18.751
ha. W skład Gminy wchodzi 30 sołectw, które zamieszkuje ok. 4.000 osób.
3. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: zmieszanych 1 raz na
miesiąc; selektywnych: 1 raz na kwartał.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do
SIWZ..
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w
wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego polegające na
powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnego z przedmiotem
zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może się ubiegać
Wykonawca, który jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w
zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o
którym mowa w art. 9b ustawy z 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i
porządku w gminach. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia powyższego
warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu
warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz oferty,
- pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp w przypadku składania
oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: - 1 - Cena - 97
- 2 - Termin usuwania uchybień/reklamacji/nienależytego wykonania - 3
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści umowy wymagają pod rygorem
nieważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez
obie Strony.
2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty
Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1
dopuszczalna jest w przypadku:
1) zmiany wysokości opłat wynikających wprost z przepisów prawa a
mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi,
2) innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady
odbierania odpadów,
3) wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w
zakresie wykonania prac niewykraczających poza zakres przedmiotu
zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji
zamówienia.
3. W związku z wskazanymi w ust. 2 okolicznościami, dopuszczalne jest
zwiększenie wynagrodzenia, przy czym możliwe jest ono o kwotę nie
większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi.
4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełniania przez
Wykonawcę świadczenia odbierania odpadów w przypadku zmiany przepisów
prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełniania
świadczenia
5. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług po zawarciu
umowy, dla Stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu
wystawienia faktury, a zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest
akceptowana przez Strony, bez konieczności składania dodatkowych
oświadczeń.
6. Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian w Umowie
spowodowanych zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które
zaczęły obowiązywać po dniu zawarcia Umowy, wraz ze skutkami
wprowadzenia takiej zmiany, które mają wpływ na koszty wykonania
przedmiotu Umowy, w tym w szczególności wysokości wynagrodzenia
należnego Wykonawcy, w przypadku wejścia w życie przepisów powodujących
zmianę:
1) wysokości stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne.
7. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 6 Wykonawca powinien
przedstawić oraz wykazać Zamawiającemu za pomocą odpowiednich
dokumentów, w jaki sposób ww. zmiany wpływają na koszty wykonania
przedmiotu Umowy (zamówienia) przez Wykonawcę.
8. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże wpływ zmian przepisów prawa na
koszty wykonania zamówienia. Strony dokonają stosownej zmiany Umowy w
formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.barglow.dt.pl/SIWZod.rar
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bargłowie Kościelnym ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
22.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Bargłowie Kościelnym
ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
|