Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Łabętniku , Łabętnik 10, 16-320 Łabętnik, woj. podlaskie, tel. 87 64 24 029, faks 87 64 24 029.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYSOKA JAKOŚĆ W ODDZIAŁACH PRZEDSZKOLNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja placu zabaw przy oddziale
przedszkolnym SP w Łabętniku, w ramach której Wykonawca dostarczy i
zamontuje gotowe elementy placu zabaw.
Szczegółowy opis zamawianych elementów znajduje się w szczegółowym
zestawieniu (załącznik nr 1a do SIWZ):
Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów
uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część
składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi
pochodzić z bieżącej produkcji, winna posiadać niezbędne certyfikaty
bezpieczeństwa, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do
funkcjonalnego działania. Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać
certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36 miesięcy na wyposażenie
placu zabaw, poczynając od dnia odbioru końcowego dostawy/montażu.
Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W
przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód
spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji
zamówienia. Dostarczone wyposażenie zostanie protokolarnie przyjęte
przez Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w opisie przedmiotu
zamówienia/zestawieniu podano nazwę własną, znak towarowy, patent lub
pochodzenie produktu - zostały one podane przykładowo w celu określenia
oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych
produktu. Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza składanie ofert
równoważnych opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego podane w opisie każdej
pozycji.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem
innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą
producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów
technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych
w w/w załączniku.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają
określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób
jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego
spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi
przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno -
jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające
dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie
stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY,
USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów,
które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać
poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp zobowiązany jest
udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu
niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania
do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać
zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i
jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie
odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych
wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w. jaki sposób zostaną
wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia c).jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z
innym podmiotem d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot
będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
2) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w
art.22 ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały
udział w realizacji części zamówienia zamawiający żąda od wykonawcy
przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku
podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o
których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do
reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik -
także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez
osoby uprawnione do reprezentowania
wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści
oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących
warunków:
1.Zmian we wniosku projektu pn. Wysoka jakość w oddziałach
przedszkolnych, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania
SIWZ oraz przypadkach losowych;
2.Zmiany okresu wykonania czynności związanych z realizacją projektu;
3.Innych uzasadnionych okoliczności nie powstałych z winy, bądź
zaniedbania Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.barglow.dt.pl/SIWZl3.rar
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Łabętniku Łabętnik10 16-320 Bargłów Kościelny..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
25.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Bł. Jana Pawła
II w Łabętniku, Łabętnik 10, 16-320 Bargłów Kościelny, pokój Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i
kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych
i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w
systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu
upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
|