Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Łabętniku , Łabętnik 10, 16-320 Łabętnik, woj. podlaskie, tel. 87 64 24 029, faks 87 64 24 029.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOCIEPLENIE BUDYNKU SZKOŁY W ŁABĘTNIKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem
Docieplenia budynku szkoły w Łabętniku. Przedmiot zamówienia
obejmuje:roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, ocieplenie ścian budynku
od zewnątrz styropianem wraz z fakturą elewacyjną, obłożenie schodów
zewnętrznych płytkami antypoślizgowymi GRES.
Informacje o terenie budowy: budynek położony jest w miejscowości
Łabędnik gmina Bargłów Kościelny. Na terenie posesji i bezpośrednio do
budynku doprowadzona jest energia elektryczna o napięciu 400 V. Woda
pobierana jest z wiejskiego wodociągu. Na potrzeby zaplecza Wykonawcy
Zamawiający udostępni na czas prowadzenia robót pomieszczenie
magazynowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: przedmiar robót (zał.
nr 5 do SIWZ, ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych (zał. nr 6 do SIWZ) oraz szczegółowa specyfikacja techniczna
(zał. nr 7 do SIWZ).
Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez
Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu
końcowego.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty
budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do
przygotowania oferty oraz zawarcia umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.30.00-4, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz oferty,
- kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną,
- pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp w przypadku składania
oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do
treści umowy w następujących przypadkach:
2.1 Gdy zaistnieje konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
wynikająca z wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku
VAT;
2.2 Gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu
umowy, uwarunkowana:
a) koniecznością wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian
niezbędnych do prawidłowego wykonania zakresu rzeczowego zadania, w celu
dostosowania dokumentacji do obowiązujących przepisów prawa,
b) wystąpieniem obiektywnych warunków klimatycznych lub działaniem siły
wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
powodujących brak możliwości prowadzenia robót,
c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem
przez Zamawiającego terenu budowy,
d) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn
niezawinionych przez Wykonawcę i Zamawiającego,
e) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę materiałów i
urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, jeśli Wykonawca wykaże, że
opóźnienie nie nastąpiło z jego winy,
f) opóźnieniem w uzyskiwaniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do
prawidłowego wywiązania się z obowiązków wynikających z niniejszej
umowy,
g) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.barglow.dt.pl/labetnik.rar
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Błogosławionego Jana Pawła II w Łabętniku, Łabętnik 10, 16-320 Bargłów Kościelny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
05.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im.
Błogosławionego Jana Pawła II w Łabętniku, Łabętnik 10, 16-320 Bargłów
Kościelny, pokój Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
|