Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Łabętniku , Łabętnik 10, 16-320 Łabętnik, woj. podlaskie, tel. 87 64 24 029, faks 87 64 24 029.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja nauczania w Gminie Bargłów Kościelny - zakup pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i sprzętu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i
sprzętu na potrzeby projektu pn. indywidualizacja nauczania w Gminie
Bargłów Kościelny. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z
części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie
części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować
całość zamówienia z danej części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części, których szczegółowy
opis znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ:
Część 1 - dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów z kl. II-III szkoły
podstawowej oraz pakietów edukacyjnych i materiałów dydaktycznych do
prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i
pisaniu
Część 2 - dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów z kl. II-III szkoły
podstawowej oraz pakietów edukacyjnych do prowadzenia zajęć z dziećmi z
trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
Część 3 - dostawa pakietów edukacyjnych dla uczniów z kl. I szkoły
podstawowej oraz pakietów edukacyjnych i materiałów dydaktycznych do
prowadzenia zajęć wspomagających naukę czytania i pisania
Część 4 - dostawa pomocy dydaktycznych i metodycznych w tym sztalug do
prowadzenia zajęć dla dzieci rozwijających zainteresowania przyrodnicze
Część 5 - dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów albumy, zielniki
Część 6 - dostawa aparatu fotograficznego z akumulatorami i
ładowarką.
Dostarczone pomoce dydaktyczne, edukacyjne i sprzęt powinny być nowe,
wykonane w ramach bezpiecznych technologii i pochodzić z bieżącej
produkcji. Winny posiadać deklarację zgodności CE i spełniać wymagania
norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne
certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. Wszystkie
urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do
użytku w szkole.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 12 miesięcznej gwarancji jakości na
cały dostarczany asortyment.
Wykonawca zapewnia dostawę do siedziby Zamawiającego, dokonanie
rozładunku i wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego
pomocy wymienionych w SIWZ. Przekazanie dostarczonych pomocy odbywać
się będzie protokolarnie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.20.00-5, 48.19.00.00-6, 22.12.00.00-7, 22.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2)
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu
zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz oferty,
- pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp w przypadku składania
oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmiany w zapisach umowy w przypadku zmian
we wniosku projektu pn. Indywidualizacja nauczania w Gminie Bargłów
Kościelny, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ
oraz przypadkach losowych;
2. zmiany okresu wykonania czynności związanych z realizacją projektu;
3. innych uzasadnionych okoliczności nie powstałych z winy, bądź
zaniedbania Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://barglow.dt.pl/0/SIWZpoml.doc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Łabętniku, Łabętnik 10, 16-320 Bargłów Kościelny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Łabętniku, Łabętnik 10, 16-320 Bargłów Kościelny, pokój Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany w ramach
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i
kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych
i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w
systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych
uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie
różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: tak
|