Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bargłów Kościelny , ul.
Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, woj. podlaskie, tel. 087
6424091, faks 087 6424562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Szkoły Podstawowej w Kroszewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem
Remontu budynku Szkoły Podstawowej w Kroszewie
Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty rozbiórkowe elementów konstrukcji
betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm, murów ogniowych, okapów,
kołnierzy, gzymsów itp. oraz elementów na elewacji, ocieplenie,
wykonanie elewacji (kolor z palety barw pastelowych do szczegółowego
ustalenia z Zamawiającym), wymianę obróbek blacharskich, prace związane z
demontażem istniejącej i montażem instalacji odgromowej oraz różne
prace wykończeniowe.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje przedmiar robót (zał.
nr 5 do SIWZ).
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi min. 36
miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i
podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty
budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do
przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt
dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
Przedstawione w SIWZ tj. przedmiarach robót wszystkie ewentualne
wskazania na urządzenia techniczne i materiały (wyroby) z podaniem
producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady
uPzp, a zwłaszcza art. 29. oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować
inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich równoważnych, tj. nie
gorszych niż wskazane parametrów technicznych dla osiągnięcia
oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem
zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt
wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora
dokumentacji projektowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz oferty,
- pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp w przypadku składania
oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia,
- kosztorys,
- wzór umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, nie mogą
naruszać postanowień art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i
wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do
treści umowy w następujących przypadkach:
2.1 Gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu
umowy, uwarunkowana:
a) wystąpieniem obiektywnych warunków klimatycznych lub działaniem siły
wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, powodujących brak
możliwości prowadzenia robót,
b) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem
przez Zamawiającego terenu budowy,
c) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn
niezawinionych przez Wykonawcę i Zamawiającego,
d) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę materiałów i
urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, jeśli Wykonawca wykaże, że
opóźnienie nie nastąpiło z jego winy,
e) opóźnieniem w uzyskiwaniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do
prawidłowego wywiązania się z obowiązków wynikających z niniejszej
umowy,
f) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych,
g) innych uzasadnionych okoliczności nie powstałych z winy, bądź
zaniedbania Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.barglow.dt.pl/SIWZ Kroszewo.doc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bargłowie Kościelnym ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
09.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Bargłowie Kościelnym
ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, pokój nr 5..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
|