Załącznik nr 8 nie obowiązuje
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bargłów Kościelny, ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, woj. podlaskie, tel. 087 6424091, fax 087 6424562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana oświetlenia dróg i ulic na terenie gminy Bargłów Kościelny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana oświetlenia dróg i ulic na terenie gminy Bargłów Kościelny
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają
następującer warunki:a )od co najmniej 3 lat prowadzą działalność w
zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) Wykonali co najmniej 2
roboty budowlane z zakresu przedmiotu zamówienia i szblirzonej wartości
( min. 50%), c) są upoważnieni do występowania w obrocie prawnym,
zgodnie z wymogami ustawowymi, d) Posiadają uprawnienia niezbędne do
wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, e) Dysponują
potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do
wykonania przedmiotu zamówienia.2. Nie podlegają wykluczeniu z
postępowania na podstawie art 24 ustawy. Prawo Zamówień Publicznych
- Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są
złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru
albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (lub
dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2.
Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że
uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu
podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie. zdrowotne lub społeczne,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Aktualną
informację z Krajowego Karnego albo równoważne zaświadczenie z
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4 - 9 Prawa zamówień
publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. 5. Wykaz wykazu robót budowlanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robót budowlanych
stanowiącym przedmiot zamówienia. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania
zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barglow.dt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.barglow.dt.pl/siwz_lampy.pdf
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Bargłowie Kościelnym ul. Augustowska 47 pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 07.12.2007.
|