Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bargłów Kościelny , ul.
Augustowska 47, 16-320 Bargłów Kościelny, woj. podlaskie, tel. 087
6424091, faks 087 6424562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompletnej dokumentacji na rozbudowę Szkoły Podstawowej w Bargłowie Kościelnym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. a) opracowanie projektu
budowlanego (w 7 egz.) i wykonawczego (w 4 egz.) rozbudowy budynku
Szkoły Podstawowej w Bargłowie Kościelnym opracować we wszystkich
branżach (architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej
) b) opracowanie kosztorysów inwestorskich i zbiorczego zestawienia
kosztów (w 2 egz.) - we wszystkich branżach, c)opracowanie przedmiarów
robót - (w 2 egz.) - we wszystkich branżach, d) opracowanie formularzy
kosztorysów ofertowych - (w 2 egz.) - we wszystkich branżach,
(formularze powinny zawierać dwie, niewypełnione, dodatkowe kolumny:
cena jedn., wartość, oraz w kolumnie podstawa w każdej pozycji należy
podać odpowiedni numer szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót) - we wszystkich branżach, g) opracowanie szczegółowych
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - (w 3 egz.) - we
wszystkich branżach, i) opracowanie wstępnych harmonogramów
rzeczowo-finansowych realizacji robót - (w 2 egz.), 2. Całą
dokumentację projektową należy tak opracować by możliwe było etapowanie
robót budowlanych realizowanych na jej podstawie. Sposób etapowania
należy ustalić z Zamawiającym w trakcie opracowywania dokumentacji. 3.
Całą dokumentację będącą przedmiotem zamówienia przekazać inwestorowi
również na nośniku elektronicznym (kosztorysy - możliwe do odczytania w
programie RODOS. 4. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym
zakresie i na własny koszt matrycy lewostronnej w skali 1:500 dla celów
projektowych i uzgodnień oraz warunków technicznych zasilania obiektu w
media (energię elektryczną i wod.-kan.), oraz odprowadzenia wód
deszczowych. 5.Opracowanie winno uwzględniać nowoczesne rozwiązania
technologiczne oszczędzające zużycie energii i naturalnych zasobów
wodnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniający warunki udziału w
postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie
minimum 1 projektu budowlano-wykonawczego budowy obiektu kubaturowego
oświatowego o kubaturze co najmniej 5000,00 m3 w ciągu ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniający warunki udziału w
postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie
osobą-ami posiadjącą-ymi odpowiednie uprawnienia budowlane do
projektowania w specjalności- architektonicznej,
konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub
usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał
innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy- w przypadku składania ofert przez podmioty
występujące wspólnie należy podać nazwy ( firmy) oraz dokładne adresy
wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o
części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć
podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia
podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z
art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników
spółki cywilnej) . 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu
wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie
podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z
odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca- w przypadku osób
fizycznych. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy o
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania
zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest
udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawionym nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy wykonanie
pierwotnego zakresu nie leży w interesie Zamawiającego, z jednoczesnym
proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia oraz w razie potrzeby, ze
zmianą terminu realizacji zamówienia, 2) zmiana terminu realizacji
przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej,
uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie, b) wystąpienia
niezależnego od Wykonawcy przedłużania się pozyskiwania uzgodnień i
warunków do projektowania od dysponentów mediów, ZUDP i innych
właściwych organów czy instytucji oraz przedłużanie się pozyskiwania
wszelkich decyzji niezbędnych do otrzymania koniecznych uzgodnień i
pozwolenia na budowę, c) braku zgód właścicieli gruntów objętych
zainwestowaniem, na dysponowanie gruntem dla potrzeb inwestycji, d)
realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem
niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i
uwzględnienia wzajemnych powiązań, e) zmniejszenia zakresu zamówienia,
gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie Zamawiającego,
f) gdy zachowanie pierwotnego terminu nie leży w interesie
Zamawiającego. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na
następujących warunkach: - ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu
umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, z jednoczesnym
proporcjonalnym do zmienionego zakresu zamówienia zmniejszeniem
wynagrodzenie określonego kwotą ryczałtową. Wysokość ostatecznego,
zmniejszonego wynagrodzenia, zostanie ustalona na podstawie protokołu
zatwierdzonego przez obie strony umowy, na podstawie wyliczenia
procentowego udziału zmniejszonego zakresu zamówienia w pierwotnie
przyjętym zakresie. - ad pkt. 2) - zmiana terminu realizacji
zamówienia: lit. a) - o okres niezbędny do usunięcia skutków działania
siły wyższej, lit. b) - o najdłuższy okres czasu przez jaki
okoliczności te wystąpiły, lit. c) - na okres niezbędny do pozyskania
prawa do dysponowania odpowiednim gruntem, lit. d) - o okres czasu
niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy,
realizowanych w drodze odrębnej umowy lit. e) - proporcjonalnie do
zmniejszonego zakresu lit. f) - o okres umożliwiający Zamawiającemu
osiągnięcie korzyści, stanowiących podstawę zmiany terminu realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barglow.dt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.barglow.hg.pl/siwz.szkola.pdf
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy 16-320 Bargłów Kościelny ul augustowska 47 , pokój nr 5..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: W
zakresie przedmiotu zamówienia i procedury: p. Grzegorz Kasjanowicz-
Inspektor d/s budownictwa pok. nr 2, telefon ( 87 ) 642-40-11..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
|